به گزارش روابط عمومی شهرداری ؛اولین پارکینگ عمومی این شهر به همت شهرداری کردکوی و مساحت ۱۲۰۰ متر مربع ، در مراسمی با حضور دکتر جرجانی شهردار،اعضای شورای شهر، مسئولین شهری و شهرستانی افتتاح شد.
این پارکینگ در خیابان شهید بهشتی، بهشت یکم واقع گردیده و در میزان کاهش بار ترافیکی خیابانهای جنگل و تقاطع انقلاب تاثیر زیادی خواهد داشت.
دکتر جرجانی شهردار کردکوی در آیین  افتتاح این پارکینگ در سخنانی ضمن برشمردن اقدامات انجام شده شهرداری کردکوی در جهت ایجاد بستر مناسب شهری و رفاه شهروندان عنوان نمودند: در طول دو سال گذشته که افتخار خدمت به مردم عزیز کردکوی را به عنوان شهردار داشته ام همواره و با تلاش همکارانم درواحدهای مختلف شهرداری و همکاری اعضای محترم شورای شهر به رشد ، توسعه و آبادانی شهر کردکوی اندیشیدیم و در این راستا اقدامات عمرانی موثر و بزرگی هم انجام گردیده است. شایان ذکر است در آیین افتتاح اولین پارکینگ عمومی شهر کردکوی دکتر میلاد گیلانی و مهندس حسین مصدق اعضای شورای اسلامی شهر نیز هر کدام در سخنان جداگانه به برشمردن اقدامات انجام شده شهرداری کردکوی در دو سال اخیر اشاره نمودند و فقدان پارکینگ عمومی در شهر را در طول این سالیان جزو معضلات و مشکلات شهروندان عزیز دانستند. مهندس شریفی معاون فرماندار کردکوی و سرهنگ صمدی رئیس پلیس راهور کردکوی از دیگر سخنرانان این مراسم بودند و هر کدام جداگانه از اهمیت احداث اولین پارکینگ عمومی شهر سخن گفته و تقدیر و تشکر خود را از این اقدام شهرداری کردکوی ابراز نمودند.

به اشتراک بگذارید : | | |