مراسم گرامیداشت ۲۶ آذر روز حمل و نقل
26 آذر روز حمل و نقل گرامی باد

مراسم گرامیداشت ۲۶ آذر روز حمل و نقل

مراسم گرامیداشت ۲۶ آذر روز حمل و نقل و قدردانی از تاکسیرانان خدوم با حضور مسئولان شهری در کردکوی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری ،به مناسبت ۲۶  آذر روز حمل و نقل عمومی مراسمی در مسجد بنی هاشم محله عقیلی محله شهر کردکوی با حضور حجت الاسلام دلبری امام چمعه، خانم ترک فرماندار، دکتر جرجانی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولین انتظامی، و تاکسیرانان شهر کردکوی برگزار گردید.
دراین مراسم دکتر جرجانی شهردار کردکوی در سخنانی ضمن تبریک ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل از تلاشهای رانندگان عزیز تاکسی درون شهری به جهت ارائه خدمات صادقانه تجلیل نمود. شهردار کردکوی با بیان اینکه هم اکنون ۱۵۰ دستگاه تاکسی فعال در سطح شهر تردد نموده و به شهروندان عزیز خدمت رسانی مینمایند افزودند بر این اعتقادیم که شما عزیزان امین جان ، مال و ناموس مردم هستید و قشر زحمتکش و خدمت رسانید و در همین راستا به پاس قدردانی از شما عزیزان تصمیم بر آن شد که به همت شورای اسلامی و رئیس سازمان طی مراسمی از زحمات رانندگان در حوزه حمل ونقل شهری کردکوی تجلیل بعمل آید .
دکتر جرجانی در ادامه سخنان خود اظهار نمودند: با پیگیریهای انجام شده مکانی به عنوان دفتر کار تاکسیرانان  در نظر گرفته شده است و همچنین بحث مربوط به بیمه تاکسیرانان فعال در حال انجام میباشد.شهردار کردکوی همچنین از جایگزینی و نوسازی ناوگان تاکسیرانی با حمایتهای دادستان محترم و فرماندار محترمه سخن گفت و عنوان نمودند با همکاری و حمایتهای مسئولین محترم و مرتبط در این امر این موضوع نیز در دستور کار ما قرار دارد.
در پایان از زحمات رانندگان خدوم و نمونه حوزه حمل و نقل با اهدای لوح سپاس و هدایا تقدیر و تشکر شد و با بررسی مسائل و مشکلات آنان، حمایت همه جانبه شورای اسلامی و مجموعه مدیریت شهری را در راستای رفع مشکلات رانندگان با فراهم کردن بستری مناسب اعلام نمودند.

به اشتراک بگذارید : | | |